Cartelu campaña 'Gijón te merece'

Xixón busca llegar al turista con una nueche d’hotel de baldre y promoción en castellanu

‘Gijón te merece’ ye’l nome del plan que va poner en marcha’l Conceyu pa reactivar el sector turísticu esti branu, promoción na que s'escaez el topónimu asturianu. Va consistir nuna nueche d’hotel de baldre al contratar dos pa disfrutar del 16 de mayu al 30 de setiembre.

Pista Central Ed Johnson del Palaciu

Una placa yá recuerda a Ed Johnson na pista central del Palaciu

L’alcuerdu de la xunta de gobiernu del 2016 pa que la pista central del Palaciu lleve’l nome del ex entrenador del Gijón Baloncesto Ed Johnson escenificóse con un actu al qu’acudió la so familia, residente n’Atlanta. Una placa yá recuerda a esta figura tan querida.

Movilidá Xixón Ramón y Cajal

El Plenu aprueba la Ordenanza de Movilidá Sostenible que va sacar del centru a los vehículos más contaminantes

El PSOE y Xixón pela Izquierda (IX-IAS) sacaron alantre, col apoyu de Podemos-EQUO y Ciudadanos, la Ordenanza de Movilidá Sostenible. Ta compuesta por 158 artículos qu’afiten la prohibición p’aparcar en zones ORA a los vehículos sin pegatina ambiental dende’l 1 de xineru del 2022 y una llende a la so circulación a partir del 2026.

UC Ciares 0-0 Real Avilés Industrial (21 de marzu del 2021)

L’UC Ceares sal reforzáu del partíu col Avilés de cara a la fase d’ascensu

Finó la primer fase de la novedosa Tercera División por cuenta la pandemia de COVID-19 nel so grupu A con un históricu primer puestu del UC Ceares al sumar 44 puntos y con permanencia asegurada y clasificación pa lluchar pol play-off pal UD Gijón Industrial. L’empate del domingu en La Cruz col Avilés Industrial (0-0) refuercia a los de Pablo Busto de cara a la fase decisiva.

Manuel Ángel Vallina

Vallina va sustituyir a Ferrao como conceyal d’Educación y Cultura

Manuel Ángel Vallina, siguiente na llista eleutoral del PSOE, aceptó garrar l’acta de conceyal y va encargase de les mesmes árees qu’Alberto Ferrao, esto ye, Educación y Cultura. El númberu 2 de la candidatura decidió dimitir la selmana pasada.

Xixón plaza 17 d'agostu

Abre’l zarru perimetral tres 7 díes con una incidencia menor de 325

Con una incidencia acumulada de 224 casos por cada 100.000 habitantes nos 14 díes últimos, Xixón sal de riesgu estremu. El conceyu acumula 7 xornaes con esti datu perbaxo de 325 y sigue una tendencia descendente, como marquen los requisitos de la Conseyería de Salú, polo que dende’l vienres abre’l zarru perimetral y torna s les midíes comunes pal país, ente elles l’apertura d’interiores na hostelería.