Terraza en Xixón

Xixón entra en riesgu estremu, lo que conlleva más restricciones

Esti domingu van a entrar a valir les restricciones nueves marcaes pol Gobiernu pa tratar de frenar l’espardimientu del coronavirus SARS-CoV-2 nos llugares más afeutaos. Ente ellos ta Xixón, que pasa a tar en nivel 4+, esto ye, en riesgu estremu, lo que conlleva’l zarru perimetral del conceyu, ente otres munches midíes, per 14 díes

Ana González y obres del pozu de tormentes del Parque Inglés

El pozu de tormentes del Parque Inglés podría entrar en funcionamientu en setiembre

La obra faraónica del pozu de tormentes del Parque Inglés –anguaño Hermanos Castro– encara yá’l so tramu final cuando se van cumplir dos años dende’l so entamu. La idea ye que tea finada dafechu n’ochobre, anque en setiembre yá podría tar activa la instalación si se dieren bastiazos nesa época.

II Xixón Fala en 3

El III ‘Xixón Fala en 3’ yá recibe propuestes pa defender el 20 de febreru

El 20 de febreru, la xornada previa a la celebración del Día de la Llingua Materna, ye la fecha escoyida pa la celebración del III ‘Xixón Fala en 3’, el concursu que busca fomentar l’usu del asturianu pa tratar cualesquier temática. Dende esti xueves y hasta’l 14 de febreru ta abierta la inscripción nes trés categoríes.

Reis Magos Xixón

Los Reis Magos aportaron en globu a Xixón

Melchor, Gaspar y Baltasar yá tán en Xixón. Aportaron esti llunes en globu, con aterrizaxe nel Campu Municipal de Golf de La Llorea, y les neñes y neños del conceyu tán acudiendo a la plaza de toros d’El Bibio pa poder saludalos al nun poder entamase la cabalgata.

'L’escudu d’armes de Xixón. La iconografía de Pelayu', de Xuan F. Bas Costales recortada

Un llibru repasa la evolución de la imaxe de Pelayu nel escudu de Xixón

‘L’escudu d’armes de Xixón. La iconografía de Pelayu’ ye’l títulu del llibru últimu de Xuan F. Bas Costales. Trátase d’un ensayu sobre la evolución que vivió'l sellu distintivu de la ciudá dende que se creó a entamos del sieglu XVII, analizando los cambios na imaxe de Pelayu.

Esposición ‘Margarita Salas, una muyer con ciencia’

Una esposición dedicada a Margarita Salas amuesa n’asturianu la so trayeutoria y el papel de les muyeres na ciencia

‘Margarita Salas: una muyer con ciencia’ ye’l nome de la esposición en llingua asturiana pensada pa escolinos, pero recomendada pa persones de toles edaes. Pue visitase nel Centru de Cultura Antiguu Institutu y nella va conocese la trayeutoria de la valdesana asina como l'importante papel de les muyeres na investigación científica.