Actualidá

Campaña turismu 'Xixón en toles ocasiones' ye mundial

Xixón "¡Ye mundial!"

El conceyu promociónase como destín turísiticu con una campaña na qu'emplega cuatro idiomes falaos na mariña cantábrica.

Adrián Barbón visita hospital Recintu Ferial Luis Adaro

L’hospital del Recintu Ferial Luis Adaro prepárase pa una apertura que s’espera “nun sía necesaria”

El pabellón central del Recintu Ferial d'Asturies Luis Adaro yá ta convertíu nun hospital de campaña dignu. La instalación d'emerxencia ta ultimando los sos detalles últimos col personal que se va encargar de la mesma nel selmanes próximes pa una apertura que s’espera “nun sía necesaria”, como apuntó Adrián Barbón.

Oposición EMULSA

7.037 persones participen nes pruebes d'EMULSA pa 950 places temporales

Un total de 720 aspiren a les de xardinos y 6.317 a hixene urbana pal periodu 2020-2022.

El Recintu Ferial Luis Adaro va acoyer na mañana del domingu les pruebes presenciales del procesu selectivu de la bolsa de emplegu temporal de la Empresa Municipal de Servicios de Medioambiente Urbanu de Xixón (EMULSA). A la ufierta pública de 950 places presentáronse de primeres 7.355 personas, anque finalmente almitiéronse 7.037 tres los periodos de presentación de documentación y igua d'errores previstos nes bases.

El centru de salú de Laviada cuenta con cubierta nueva que fina coles filtraciones d'agua

El centru de salú de Laviada cuenta con cubierta nueva que fina coles filtraciones d'agua

Les filtraciones d’agua yá nun van ser problema nel centru de salú de Laviada. Les obres de reparación d’esta instalación que comenzaron avanzada la seronda yá tán terminaes y el diseñu del teyáu nuevu permite solucionar los defeutos del anterior.

Losa anuncia’l compromisu del Gobiernu estatal de roblar el Plan de Víes enantes del 28 d’abril

Losa anuncia’l compromisu del Gobiernu estatal de roblar el Plan de Víes enantes del 28 d’abril

Tres trés xornaes de zarru nel salón de plenos de la Casa Conceyu, les vecines y vecinos abandonaron esti xueves la protesta al algamar el compromisu de Delia Losa. La delegada del Gobiernu estatal n’Asturies aseguró que’l conveniu del Plan de Víes va firmase nun Conseyu de Gobiernu enantes de les eleiciones.

Cai Corrida

El nivel d’alerta 4+ nun trai toque de queda, pero sí llende d’axuntamientos

Esti llunes activóse en Xixón y n’otros 7 conceyos, per 14 díes, el nivel d’alerta 4+ al tener una incidencia acumulada superior a 350 casos por cada 100.000 habitantes. El Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies (TSXA) refugó’l pidimientu del Gobiernu pa poner toque de queda, pero sí que llendó los aconceyamientos de non convivientes.

Xixón Menéndez Valdés con Cabrales

Xixón va entrar en nivel d’alerta 4+ y ta pendiente de la decisión del TSXA sobre’l toque de queda

Con una incidencia acumulada a 14 díes de 747,1 casos de COVID-19 cada 100.000 habitantes, mui perriba de los 350 que marca la entrada a nivel d’alerta 4+, Xixón va pasar a tar esti vienres en riesgu estremu. Esta situación va trayer restricciones, como la entrada del toque de queda, pendiente del preste del TSXA.

Alquiler en Xixón

La renta media de la vivienda en Xixón asítiase en 550 euros

L’estudiu ‘Vivienda vacía y n’alquiler en Xixón’, encargáu pol Conceyu, pretende servir de base pa poner en marcha polítiques municipales pa fomentar l’alquiler y facilitar el so accesu a les persones más vulnerables. La renta media d'una vivienda de 70 metros cuadraos ye de 550 euros na villa, onde hai 7.000 vacíes.

XXXIV Semana Negra n'El Muelle

La ‘Semana Negra’ torna a tomar la cai

La ‘Semana Negra’ recupera esti añu, na trentena cuarta edición, parte de la so normalidá. El certame lliterariu al rodiu la novela prieta torna a la cai depués de la edición pasada, marcada poles restricciones de la pandemia qu’obligó a celebrar l’eventu nel Antiguu Institutu, y toma como allugamientu El Muelle.

Pages