Actualidá

Campaña turismu 'Xixón en toles ocasiones' ye mundial

Xixón "¡Ye mundial!"

El conceyu promociónase como destín turísiticu con una campaña na qu'emplega cuatro idiomes falaos na mariña cantábrica.

Adrián Barbón visita hospital Recintu Ferial Luis Adaro

L’hospital del Recintu Ferial Luis Adaro prepárase pa una apertura que s’espera “nun sía necesaria”

El pabellón central del Recintu Ferial d'Asturies Luis Adaro yá ta convertíu nun hospital de campaña dignu. La instalación d'emerxencia ta ultimando los sos detalles últimos col personal que se va encargar de la mesma nel selmanes próximes pa una apertura que s’espera “nun sía necesaria”, como apuntó Adrián Barbón.

Oposición EMULSA

7.037 persones participen nes pruebes d'EMULSA pa 950 places temporales

Un total de 720 aspiren a les de xardinos y 6.317 a hixene urbana pal periodu 2020-2022.

El Recintu Ferial Luis Adaro va acoyer na mañana del domingu les pruebes presenciales del procesu selectivu de la bolsa de emplegu temporal de la Empresa Municipal de Servicios de Medioambiente Urbanu de Xixón (EMULSA). A la ufierta pública de 950 places presentáronse de primeres 7.355 personas, anque finalmente almitiéronse 7.037 tres los periodos de presentación de documentación y igua d'errores previstos nes bases.

El centru de salú de Laviada cuenta con cubierta nueva que fina coles filtraciones d'agua

El centru de salú de Laviada cuenta con cubierta nueva que fina coles filtraciones d'agua

Les filtraciones d’agua yá nun van ser problema nel centru de salú de Laviada. Les obres de reparación d’esta instalación que comenzaron avanzada la seronda yá tán terminaes y el diseñu del teyáu nuevu permite solucionar los defeutos del anterior.

Losa anuncia’l compromisu del Gobiernu estatal de roblar el Plan de Víes enantes del 28 d’abril

Losa anuncia’l compromisu del Gobiernu estatal de roblar el Plan de Víes enantes del 28 d’abril

Tres trés xornaes de zarru nel salón de plenos de la Casa Conceyu, les vecines y vecinos abandonaron esti xueves la protesta al algamar el compromisu de Delia Losa. La delegada del Gobiernu estatal n’Asturies aseguró que’l conveniu del Plan de Víes va firmase nun Conseyu de Gobiernu enantes de les eleiciones.

Cartelu campaña 'Gijón te merece'

Xixón busca llegar al turista con una nueche d’hotel de baldre y promoción en castellanu

‘Gijón te merece’ ye’l nome del plan que va poner en marcha’l Conceyu pa reactivar el sector turísticu esti branu, promoción na que s'escaez el topónimu asturianu. Va consistir nuna nueche d’hotel de baldre al contratar dos pa disfrutar del 16 de mayu al 30 de setiembre.

Movilidá Xixón Ramón y Cajal

El Plenu aprueba la Ordenanza de Movilidá Sostenible que va sacar del centru a los vehículos más contaminantes

El PSOE y Xixón pela Izquierda (IX-IAS) sacaron alantre, col apoyu de Podemos-EQUO y Ciudadanos, la Ordenanza de Movilidá Sostenible. Ta compuesta por 158 artículos qu’afiten la prohibición p’aparcar en zones ORA a los vehículos sin pegatina ambiental dende’l 1 de xineru del 2022 y una llende a la so circulación a partir del 2026.

Manuel Ángel Vallina

Vallina va sustituyir a Ferrao como conceyal d’Educación y Cultura

Manuel Ángel Vallina, siguiente na llista eleutoral del PSOE, aceptó garrar l’acta de conceyal y va encargase de les mesmes árees qu’Alberto Ferrao, esto ye, Educación y Cultura. El númberu 2 de la candidatura decidió dimitir la selmana pasada.

Alberto Ferrao

Ferrao dimite como conceyal d’Educación y Cultura

El conceyal d’Educación y Cultura, y númberu 2 de la llista del PSOE nes municipales, dimitió del so cargu. La renuncia va facese efeutiva nel Plenu próximu, anque’l socialista yá comunicó la so decisión a l’alcaldesa y compañeros de gobiernu alegando motivos personales.

Xixón plaza 17 d'agostu

Abre’l zarru perimetral tres 7 díes con una incidencia menor de 325

Con una incidencia acumulada de 224 casos por cada 100.000 habitantes nos 14 díes últimos, Xixón sal de riesgu estremu. El conceyu acumula 7 xornaes con esti datu perbaxo de 325 y sigue una tendencia descendente, como marquen los requisitos de la Conseyería de Salú, polo que dende’l vienres abre’l zarru perimetral y torna s les midíes comunes pal país, ente elles l’apertura d’interiores na hostelería.

Pages