Deportes

Deportes

Derrota inxusta del Sporting B n'Elx (2-1)

Dos goles de Nino dan ventaya al Elche nuna eliminatoria qu'aporta abierta a Xixón.

Na segunda ronda de les eliminatories d'ascensu a Segunda División A, el Sporting B traxo una inxusta derrota d'Elx. Los de José Alberto foron superiores al Elche, que namái vio dalgo de lluz cola salida de veteranu goliador Nino cuando restaben 30 minutos pal final.

Hostelcur Xixón campeón d'OK Lliga 2017-2018

Doblete del Hostelcur: suma la OK Lliga a la Copa d'Europa ganada en Portugal

L'Hostelcur Xixón sigue sumando ésitos. L'últimu foi l'algame del títulu de la OK Lliga a falta d'una xornada pal final tres superar al Vila-Sana'l sábadu nel pabellón de Mata-Xove pol 6-1, lo que supón el so segundu títulu lligueru siguíu y el terceru de so palmarés.

El Sporting B amuesa madurez en Cornellà

Los de José Alberto empaten a dos goles na so visita al club catalán nun partíu marcáu pola anulación incomprensible d'un gol a Claudio. El xuvenil, elimináu de la Copa.

El trunfu del Mirandés dexa al Sporting B segundu

Celta B, Cornellà o Extremadura UD van ser los rivales del filial roxiblancu na llucha pol ascensu a Segunda División A. El xuvenil, mentes, saca ventaya en Copa tres ganar 3-1 a la Real Sociedad.

Manolo sustitúi a Isma al frente del Sporting B

El direutor de Mareo torna al bancu.

El Sporting fixo güei oficial la destitución d'Ismael Piñera 'Isma' como entrenador del filial depués de la mala racha de resultaos que lleva'l segundu equipu tres el salto de José Alberto al primer equipu en sustitución de Baraja. Foi na xornada 14 cuando l'ex central garró'l B colos roxiblancos quintos empataos a 23 puntos col Mirandés, cuartu, dexándolu agora decimoterceru con 32.

Telecable Xixón campeón de Copa

¡La cuarta!

El Telecable suma y sigue. L'equipu de La Calzada de ḥoquei sobre patinos femenín consiguió esti domingu en Reus la Copa, la cuarta de la so historia, tres superar na fase final de la competición celebrada en Reus ente 8 equipos al Cerdanyola pol resultáu de 7-3.

El Bigues i Riells, rival del Telecable en Copa

Va celebrase en formatu de final a 8 del 21 al 24 nel Pavelló Olímpic Municipal de Reus.

El sortéu de Copa celebráu ayeri en Reus crució al Telecable Hockey Club col a priori meyor rival de los posibles: el Club Hoquei Patins Bigues i Riells (vienres 22, 17.15 hores). El conxuntu catalán, que tien en plantiya a la ex portera xixonesa Kristina Klein, ocupa la octava plaza –la última que da'l pase– de la OK Lliga femenina de ḥoquei sobre patinos, con 20 puntos, 11 menos que l'equipu de La Calzada, terceru a 5 del líder, el Generali HC Palau, que tien un partíu más.

Una segunda parte mala acaba col suañu coperu del Sporting

Los roxiblancos completaron una bona primera metá en Mestalla, pero nun aguantaron l'emburriu del Valencia pela banda izquierda, recibiendo trés goles.

Sporting 2-1 Valencia (Copa, 8 de xineru del 2019)

El Valencia sal vivu d’El Molinón gracies al VAR

El Sporting-Valencia va pasar a la historia como’l primer partíu de los más de cien años de la Copa nos que s’utilizó’l VAR pa decidir una xugada. Nesti casu favoreció a los de Marcelino, superaos esti martes na ida de los octavos polos suplentes roxiblancos gracies a los tantos de Noblejas y Blackman pa poner un 2-1 nel marcador.

Pages