PSOE, Xixón Sí Puede, Izquierda Xunida, Foro y Ciudadanos, esto ye tolos grupos municipales menos el PP, aprobaron nel Plenu del miércoles una declaración institucional d'apoyu al Día de la Reciella y a la tresmisión xeneracional del asturianu. El testu nun propón midida llegal concreta nenguna, como pue ser la cooficialidá.
Como se prevía, el Plenu del Conceyu de Xixón aprobó esta tarde la Declaración Institucional d'apoyu al Día de la Reciella y a la tresmisión interxeneracional del asturianu colos votos de Xixón sí Puede, Izquierda Xunida, PSOE, FORO y Ciudadanos.
El PP yá dixera la selmana pasada que nun diba sofitar la propuesta por ser "un apoyu encubiertu a la cooficialidá".
El testu de la declaración depués de facer un repasu pola historia del asturianu en rellación cola ciudá y el conceyu de Xixón, y partiendo de la frase de Xovellanos na que l'ilustráu escribía que l'asturianu yera la lligua viva del nuestru pueblu que se tresmitía de xeneración en xeneración, nun propón nenguna midida llegal concreta como pue ser la cooficialidá, contra la que'l PP ta faciendo campaña y limítase a tres propuestes: