Adáptense les de materia de contratación, llicencies y sanciones. Vallina queda con Cultura y Educación va pa González Peláez.
L'alcaldesa Ana González aprovechó la salida d'Alberto Ferrao, que va ser sustituyíu por Manuel Ángel Vallina, pa reestructurar les competencies del so equipu de gobiernu. La primera ye'l trespasu a Natalia González Peláez de les competencias en materia d'Educación, Infancia y Mocedá, polo que la conceyalía de Bienestar Social y Derechos pasa a denominase de Derechos, Bienestar Social, Educación, Infancia y Mocedá, quedando Vallina con Cultura.
Loli Patón garra les de desarrollo urbanísticu, formando la conceyalía d'Atención Ciudadana, Distritos y Urbanismo, y Carmen Saras les de cooperación al desarrollu, creando la de Cooperación al Desarrollu y Salú Animal. Mentes, los distritos Centru y Oeste intégrense, xunto al restu de Distritos Urbanos, na de Distritos y Urbanismu.
Les de materia histórica pasen a depender de la conceyalía de María Salomé Díaz, agora de Participación Ciudadana, Memoria Democrática, Mercaos y Consumu, mentes que l'actual conceyalía de Desarrollu Urbanísticu, Policía Llocal y S.E.P.I.S., de José Luis Fernández Fernández, queda col nome de Seguridá Ciudadana.
Na semeya, Marina Pineda, vocera del gobiernu, que s'encargó de comunicar los cambios.