'Festejen la broma', de Joaquín Reyes

11 Avientu, 2020
'Festejen la broma', de Joaquín Reyes

Joaquín Reyes presenta un espectáculu d'humor nuevu. ¿Cómo vos quedáis? ¿Col culu torcíu? ¿Twisted ass? Preparón con gran enfotu una axuntadura de babayaes pal prestu del so queríu público y, tamién, de dalgún despistáu que se meta nel teatru buscando humor intelixente. A pesar de ser yá un 'viejuno' –nel mundu de la comedia española entiéndese–, Reyes nun perdió la frescura de los sos entamos 'chanantes'. ¿Esto quier dicir que sigue faciendo bromes sobre peos? Efeutivamente asina ye. Ironía fina –y tamién gorda–, ideas 'relloques' y tonaes nihilistes; too eso y muncho más ye 'Festejen la broma'.

Al llombu d'un poni canela percorrerá la gran mayoría de los teatros del Estáu nuna xira onde se comprometió a actuar sobriu. Nun se lo pierdan y… ¡festéxenlo!

Este espectáculo estaba previsto para el 8 de mayo y se aplazó por la crisis sanitaria por la pandemia de COVID-19. Las entradas adquiridas serán igualmente válidas para la nueva fecha, no siendo necesario ningún tipo de canje u operación sobre las mismas.
Hora: 21h

Sitiu: 
La Llaboral
Localidá: 
Xixón
Tipu d'eventu: 
Otros
Contador Estadistiques